Prodej zboží ve firemních prodejnách / vzorkovnách. Zajištění zásobování a řádného stavu firemních prodejen/vzorkoven. Zajištění servisu a kompletace zboží – nového i reklamovaného. Zajištění zákaznického servisu příchozím zákazníkům – vydávání zboží z e-shopů.
Popis pozice
- Zajišťuje prodej zboží ve firemních prodejnách / vzorkovnách, vystavuje příslušné daňové doklady a přijímá platby za toto zboží v hotovosti i přes platební terminál.
- Zajišťuje přípravu, kompletaci a opravy grilů ve firmě i u zákazníků.
- Administrativně i technicky zajišťuje veškeré akce konané mimo sídlo firmy či skladu – tzn. veletrhy, výstavy, promo akce.
- Ukládá, skladuje a vydává zboží. Přejímá zboží v sídle firmy, provádí jeho kontrolu a kontroluje i dokumenty, které zboží doprovázejí. V případě potřeby převáží zboží ze skladu do sídla nebo ze sídla do skladu.
- Vydává zboží objednané na firemních e-shopech a přijímá platby za toto zboží v hotovosti i přes platební terminál.
- Vede a zodpovídá za pokladnu – svěřenou hotovost.
- Plánuje a vyhodnocuje prodeje.
- Spolupracuje při výběru zboží.
- Udržuje svěřené prostory a skladované zboží v řádném stavu, dbá na čistotu a funkčnost zboží i prostoru. Průběžně doplňuje zboží.
- Účastní se všech inventur dle příslušných směrnic a pokynů.
Požadavky
- Středoškolské vzdělání nebo vyučení
- Praxe na podobné pozici vítána
- Řidičský průkaz skupiny B
- Organizační schopnosti
- Pečlivost
- Uživatelská znalost práce na PC, MS Office
- Aktivní a kreativní přístup k řešení pracovních úkolů
Nabízíme
- HPP na dobu neurčitou
- 5 týdnů dovolené
- Stravné
- Masáže
- Zaměstnanecký nákup
Nástup možný ihned.
Rádi vás přivítáme v týmu profesionálů firmy Rösler Praha, spol. s r.o. Pošlete nám Váš životopis s motivačním dopisem na e-mail: iveta.lancova@rosler.cz. Těšíme se na Vás.