Specialista zákaznického servisu

Poskytuje zákaznický servis zákazníkům a zaměstnancům firmy.

Popis pozice

  • Komunikace se zákazníky – telefonicky, emailem a přes chat (zdroj informací: web, katalogy, Byznys).
  • Poskytování informací o produktech, dostupnosti zboží a stavu objednávek (zdroj informací: web, katalogy, Byznys).
  • Konzultuje složitější dotazy s vedoucím zákaznického servisu, případně s vedoucím marketingu a logistiky nebo brand managerem jednotlivých značek.
  • Vyřizuje a spravuje eshopové objednávky.
  • Přijímá reklamace, které zákazníci zašlou do centrály firmy a předává příslušnému zaměstnanci ve firmě k vyřízení.
  • Poskytuje informace obchodním zástupcům.
  • Pomoc při výdeji objednávek a zajištění provozu Showroomu.
  • Zajišťuje provoz centrály firmy tak, aby byly efektivně zabezpečeny všechny činnosti – pošta, návštěvy, drobný úklid, příprava centrální kuchyňky včetně zajištění pohoštění, příprava velké zasedačky, kontakt s majiteli domu (předání pošty, vzkazy)

Požadavky

  • Středoškolské vzdělání
  • Praxe v zákaznickém servisu minimálně 2 roky
  • Řidičský průkaz skupiny B
  • Znalost AJ
  • Organizační schopnosti
  • Uživatelská znalost práce na PC
  • Aktivní a kreativní přístup k řešení pracovních úkolů

Nabízíme

  • HPP na dobu neurčitou
  • 5 týdnů dovolené
  • Stravné
  • Masáže
  • Zaměstnanecký nákup

Nástup možný ihned.

Rádi vás přivítáme v týmu profesionálů firmy Rösler Praha, spol. s r.o. Pošlete nám Váš životopis s motivačním dopisem na e-mail: iveta.lancova@rosler.cz. Těšíme se na Vás.